MY MAIN MAN BROTHER ALI!

Tjo motherbitcheeeeeeeeeeeeeessssssss…

DET TYGNSTA JAG HAR VARIT PÅ I MITT LIV.

BILDER!

Film:
Kolla med [HD]…

Basen i dom flesta låtar var så hög att det bara låter whack och sprakar sönder. Jag hade velat lägga upp låt för låt som han spelade men det slog över för mkt. Så det fick bara bli lite outtakes.

Annars lirade han en massa låtar från sitt nya album och en massa gamla godingar såsom, Walking Away, The Truth, Forset Withiker, Self Taught. Det bästa av allt är att han moddade (modifierade) dom flesta låtar genom att göra dom till mer live-versioner (obviously). Och det är riktigt nice!

Stället han lirade på hette Crawdaddy och låg på södra sidan i Dublin. Riktigt nice ställe. Det var ett stort ställe som hade ett rum med en scen, ett stort rum med bar/pub och en stor lokal som var en nattklubb. Det kändes som att man satt på en undergroundklubb i Bratislava typ. Bara techno/house musik och skumma personer on coke.

Nu ska jag och Alle se film. Hoj…




hörs

peace
2010-03-21 @ 16:36:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0