Nu är jag less…

Tjo motherfuckas…

Som rubriken säger, nu ryker min mustasch. Jag orkar inte längre. Jag har sparat i typ två, tre veckor nu och det ser inte ut som att det händer så mkt mer längre.
En kväll när jag softade vid datorn (och hade en liten slags utväxt som man skulle kunna kalla mustasch) så kom Alle in och rakade mej lite grann. Detta betyder alltså att min mustasch började växa snett och är just nu längre på ena sidan än den andra.

Jag tar bort den nu och säger tack och bock till mej själv för att ha försökt odla, det man eventuellt skulle kunna tycka ser ut som en, mustasch. Officiellt kan jag inte det helt enklelt! 

Kludd var hemma idag från jobbet, och han fick lite tid att snacka med våran landlord på dagen ang. våran före detta ugn. Han skulle höra av sej till tillverkaren imorgon.

Ikväll blev det köttfärs och pasta till middag. Gott. Imorgon är det redan tisdag. Tre dagar till semester! :)

Kvällens bild:

Utanför The Wonderful Barn

Väder:


Nu: 9/11 Conspiracies på National Geographic…


hörs

fred
2010-03-01 @ 21:59:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0