Sen fredag & lördag…

Tjo b-loggen…

Fredag:
Upp på morgonen och in till Dublin. Utan att riktigt veta hur jag skulle ta mej till flygplatsen så hittade jag ändå till slut rätt buss. Efter en liten väntan så mötte jag Tina på flyget.

Vi kickade tillbaka till City Centre och strosade runt lite tills vi hittade till Burger King och tryckte lite krubb. Sen var det dags att åka hem.

När vi kom hem så fick vi hjärtligt ta emot dom efterlängtade tingen som vi så länge längtat efter.
1. Morsan skickade med salmiakbalkar och hjärtan. Tackar!
2. Hon fick också den goda idén att skicka med Shell-matriel eftersom jag gillar Shell så mkt där hemma! :D

Annars fick vi två gigaantiska falukorvsringar och köttbullar. Fan vad nice det var att käka falukorv till middag igår då. Satan! Vi tog det bara lungt igår kväll för att ha orken att stiga upp idag.

Lördag:
Vi kom iväg på förmiddagen mot Dublin. Alle och Kludd kickade och lirade golf med några kollegor, så det blev jag och Tina mot shoppingvärlden(!). Vi gick omkring i ett par, tre timmar och Tina hittade väl lite grejer att shoppa. Ett par skor och lite andra smågrejer. Hon verkar vilja dela upp shoppingen på flera dagar. Smart drag! :)

Jag hittade mej en Rubiks kub med irländskt motiv och så hittade jag det närmaste jag kommer Vanilla Coke nu för tiden:

1. Faktiskt lite kepig är den att lösa men… det går.
2. Vanilla Coke lypsyl (eller egentligen är det typ nån slags läppglans, MEN MED SMAK AV VANILLA COKE!!)


Vi var in på Forbidden Planet idag också, och den här gången hade jag med mej kameran:

Jag tror helt ärligt att
Fredrik Andersson skulle börja grina om han var här. Vi hittade en ascool Kill Bill plansch som Tina köpte…

Åkte buss hem vid 16.00 och gjorde sen middag vid 20.00. Det fick bli köttbullar och pasta ikväll.

Det har varit bra väder idag iaf, dock lite kyligt…

Nu är det sleepy time. See ya' bitches.


Hr's…

P'z…
2010-03-07 @ 03:34:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0