Tivoli…

Tjo motherfuckers…

Igår var vi på Czech Inn som det hette. Dom flesta från desken var där. Dock så kom jag och Alle in hur sent som helst och alla hade hunnit käka och dricka. Gratis mat och gratis öl, nice, jag köpte en cola.

Varför är alla på Tivoli lirare? :D

BIDLER kan ni se här!
Det är bara att tanka alla bilder och sprida dom. Jag lägger dock inte upp några på Fcbk men ladda gärna ner dom och gör det själva…


Rörliga bilder:

Det vart inte så mkt filmmaterial märkte jag. Det var ganska mörkt inne på baren…

Men, men. Idag måste vi hitta till ett Post office och hämta ut våra Brother Ali biljetter. Det kommer att bli ganska tungt. See ya bitches.

T♥


Hör¢…

Peac€…
2010-03-20 @ 16:10:39

Kommentarer
Postat av: Undrande, kl. 19:46:04, 2010-03-20.

Vad dricker man ihop med kanel och apelsin??

Postat av: alxsaander, kl. 22:19:38, 2010-03-20.

När man dricker tequila gold istället för silver:)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0