Dub…

Tjo…

Igår kickade vi till Dublin. Men det blev inte en långvisit. Det var personalfest på södra sidan på ett ställe som jag inte minns vad det hette nu men. Det skönaste med det stället var att det var 180 grader varmt där inne och jag hade vinterjackan. Sen hade jag tagit med mej min kamera för jag tänkte föreviga kvällen. Men den hade inga batterier så klart! Så nu går jag omkring på detta kokande ställe med tre kilo Nikon hängades runt halsen som är obrukbar och i risksonen för att bli stulen.

Så en timme senare kickade jag hem. Som tur var hade jag my main man Fredrik Vernblom till min hjälp som backade med på flisen till bussen!

Sen som jag lovade så skulle jag lägga upp nått på Tuben också. Jag och Alle fick impulsidén att filma när jag rakade bort min mustasch. Och så här blev det:

[HD]…

Nu ska jag gå ut och sola! :) 

T, 29…


hr'z

p'z
2010-05-09 @ 14:21:41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0