Jaaaaa...

Tjo motherfuckas...

Idag är det den 4e april. Det betyder en månad kvar till min sista dag här på HP. Det betyder också att det är 8 dagar kvar tills familjen kommer hit (om det nu blir så p g a vulkanaskan?).

Andra saker då?
Vi har mailat och spikat sista datumet för vårat hus också. Den 6e juni - självaste nationaldagen - ska vi flytta ut.

Och då ska jag också resa hem. Det känns välkomnande att få komma hem på nationaldagen. Då kommer jag att kunna nynna på Du gamla, Du fria hela vägen hem och längta efter det vi älskar nästan mest som svenskar;
den svenska sommaren, jordgubbar, grillning, midsommar osv osv.

Andra coola saker som hände idag?
Mina t-shirtar från RedBubble kom idag på posten på jobbet. Det är riktigt skönt att man kan beställa saker hit till det lokala postkontoret. Och det gick fortare än väntat också! :D

Check it:


Design: Viktor Gidlöf...

Annars om jobbet?
Jag har 09 - 18 passet, som sagt, och det funkar ändå. Det är bara lite ensamt med mej och en till kille där på slutet men.
Igår var jag hemma för att jag hade lite ont i ryggen. Men jag gjorde rygglyft imorse som jag trodde skulle hjälpa; får väl fortsätta med det? :P

Igår...
...kollade jag igenom mitt bild-, och filmbibliotek. Det finns en hel del sköna klipp som inte har sett så mkt av dagens ljus. Jag kanske kommer kunna koka ihop något sjukt att lägga upp på Tuben inom ett snar tid.

Nu ska jag kicka vidare...

Viktor ♥ Tina


Hörs,.,.

Peace.,.,

2010-05-04 @ 21:47:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0