Maximus…

Hi blog…

Idag är det fredag och det betyder helg. Och som vanligt är det ingen som är inne och läser då men fuck that. Det betyder också (den här månaden) lön! Det betyder också hem från jobbet och in i mjukisbrallorna. Vi hoppade av och gick på Spar efter jobbet och tjackade lite gorre också.

Det blev lite dricka och lite chips till kvällens inplanerade aktivitet; vi ska ge oss på och se Mulholland Drive av David Lynch.
Den filmen, alltså den filmen. Jag vet, Bajsi du läser inte bloggar men, satan vad vi blev mindfuckade när vi var mindre och såg den. Vi tyckte att det var farcinerande att Bajjans farsa hade Canal+ som alltid visade film och sen en kväll kom den bara på. MULHOLLAND DRIVE by DAVID LYNCH! Vi tänkte inte så mkt på det och började se. Efter halva filmen ville vi inte leva längre samtidigt som vi inte kunde sluta se.

För er som inte har sett den eller vet vad jag snackar om! Trailer, Wikipedia. Helt ärligt, jag vet inte vad den handlar om eller vad som händer i den, så sjuk är den. Tanken bakom filmen är i alla fall att om man har en enda fråga att ställa sej när man har sett klart den så har den lyckats med sitt syfte; att få folk att ställa just det, frågor!

Sen beställde jag och Alle efter hämt-mat också, det blev hamburgare för min del. Riktigt gott faktiskt! :)


Sen har måste jag bara säga bra jobbat Adobe! Av det jag har sett av Creative Suite 5 så är det riktigt bra jobbat. Även om "Adobe" inte skulle läsa det här för 10 000 000 000 euro men, Photoshop fick ni till i alla fall!


T, I Will Always Love You ♥…

Nu blir det mindfucktime. P'z


Latez…

Peace out…
2010-05-07 @ 23:23:23

Kommentarer
Postat av: K, kl. 14:50:21, 2010-05-08.

Tänk att du är så romantiskt lagd ;-)

(Dolly Partons version är också bra....)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0