Men in suits…

Tjo motherfuxx…

Igår hade vi tänkt handla på Tesco online för att vi hade kommit fram till att det skulle bli billigare att göra det. Men då hade vi bara 30 min på oss, helt plötsligt, att hinna välja ut dom varor vi ville ha för att dom körde bara ut vissa tider. Och då vet man ju fan inte vad man får? Det fanns hur mkt olika köttfärsvarianter som saknade bild så man hade ingen aning om det var rätt eller inte.

Det slutade med att vi sket i och tog en taxi till Maynooth och handlade live istället. Det blev €120. Jag betalade. Dom andra är nu skyldiga mej.


Vi såg också Kick-Ass igår. Fifan vilken sjukt cool jävla rulle! Riktigt bra var den. Se den bara, så enkelt är det. Den får fem av fem superskurkar.

Det ringde på dörren idag också. Det var landlorden och två män i kostymer. Dom informerade mej om att dom var här för att titta på ugnen (eftersom den har sprängts twice). Jag släppte in dom och dom började inspektera ugnen. Dom ställde frågor och plockade lös ugnsluckan och skruvade och höll på.
Dom satte dit nya små kuddar mellan glaset och luckan och sedan tyckte dom att vi skulle börja använda ugnen oftare så att dom kunde se att den funkar som den ska nu. Sen sa dom adjö och gick.


Jag gjorde också en grupp på Facebook idag. Jag återskapade våran gamla dänga GSS - Gör Skellefteå Socialare.
Jag och Oscar 'Knogg' Berglund gjorde den för en herrans massa år sen på Apberget och det blev en stor hit. Hoppas det går lika bra för den på Facebook.

Gå med!

Innan jag slaggar ville jag bara dela med mej av den här bilden:

Mah main man…

V + T


PEACE

HÖRES
2010-05-10 @ 23:54:57

Kommentarer
Postat av: Kristin, kl. 22:17:24, 2010-05-11.

Tänk Ludvig, det tog bara 3 mån att komma tillbaka till den frisyren!!

Postat av: Kludd, kl. 08:23:53, 2010-05-12.

haha, ja jag har en bit kvar men på god väg :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0