Om vädergudarna vill…


Tjo…

Inte så mycket uppdatering på sistone.

Vi har haft mellan ungefär 25 - 30 grader varmt dom senaste dagarna och det har betytt att vi har legat i solen och stekt sönder. Det har dock gått bättre än sist då Alle vart en räka men lite färg har man fått!

Igår var det deskfest med dom jag jobbar med hos våra grannar. Det var trevligt. Här är bilder och film:

Bilder! (Och som vanligt är jag inte med på en enda bild!)

Film:
Kolla med [HQ]…

Riktigt kul kväll. Tack allihopa! Jo, förresten jag skulle vilja ha lite hjälp med att identifiera denna man som också befanns sej på festen:
Vem fan är detta?

Idag har vi varit i Howth och softat. Det ligger på Irlands östkust och är en liten hamnstad med fyrar och pirar och stränder och tidsvatten. Det var kul att få komma ut i värmen, utanför Leixlip faktiskt.

Bilderna ser ni här!

Nu ska jag försöka vara lite bättre på att uppdatera. För när allt kommer omkring så har jag bara 14 dagar kvar på den här ön. Imorgon börjar jag klockan 07.00 igen. Jag tror nog att jag kommer att ha samma pass hela vägen ut.

Annat som händer är att imorgon ska Tova flytta ut från Cluain Dara och flytta in till Dublin. Hon har styrt upp en lägenhet där. Kul för henne!
Alle och Kludd har också styrt upp en lägenhet i Dublin. Eller Alle ska flytta ihop med en tjej som heter Ania som jobbar på min desk och en snubbe som heter Larz som jobbar med Kludd. Kludd ska bara bo där tillfälligt. I tre, fyra veckor innan han kickar hem. Så det blir ju mysigt för dom. Grattis! :)

Nu ska jag softa ner och ta det lugnt efter att ha stått upp en hel dag typ. Peace…


14 dgr ♥

Hörs…

Peace…

2010-05-23 @ 22:13:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0