Struktur är faktis bra, blanketterna man ska ha…

Yo…

I afton/kväll har vi städat sönder huset. Vi har gjort det rent och fint för mina päron och bror kommer imorgonkväll.

Inte så mkt mer än det. Bara att det var ganska smutsigt på en del ställen. Nuff said!


Sen har jag och Alle räknat ut vårat €120 kvitto från när vi handlade på Tesco. Det tog fanimej ett jävla tag att komma underfund med hur fan vi skulle göra och det kändes som vi var världens fysiker. För det är så mkt som måste redas ut då Alle och Kludd köper en massa tillsammans och jag och Kludd köper mjölk och det dricker inte alle. Jag käkar inte deras såser som dom köper osv, osv.

Som ni fattar så är det en jävla massa att räkna och så här kändes det:


Det blev i alla fall rätt! :)

Så nu såhär på efterhand så känner jag att det är bra att hålla reda på kvitton och lappar och brev. Precis som Alejandro, my main man:
Gangster…

Nu ska jag vänta på tvätten.

t.


hers

peces
2010-05-11 @ 22:27:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0