90-talets jävligaste svenska film…

Yo…

Just nu:
Jag sitter och ser Fucking Åmål (eller som den heter på engelska 'Show Me Love') på YouTube. Tragisk jävla rulle egentligen, nu när man ser den så här 12 år efter den kom! Det är inte riktigt samma sak som när man såg den när man var 10 bast när den kom. Man märker att den är från 90-talet, för man minns Buffaloskorna, FILA-tröjorna, frillorna och tapeterna. Nostalgisk är kanske rätt ord. "Men jag vill knarka!" Haha. 

Vi hade tänkt beställa hem mat från Tesco.com ikväll också. Man kan logga in på internet och beställa hem mat till dörren. Det är typ billigare än att vi ska åka taxi till Maynooth varje gång vi ska storhandla. Men det blev inget av. Kanske imorgon eller till helgen.

Det är ju också löningsdag på fredag. Jag kammade hem mindre än väntat den här månaden för att jag har varit hemma tre dagar och fått två dagars avdrag för att jag inte hinner jobba in mina två sista semesterdagar innan jag slutar.

Sen skulle jag ladda ner lite grejs från servern men fick avbryta och sen när jag skulle logga in på den igen SÅ ÄR DEN NERE? :O

Hm, ja kanske strömavbrott igen hemma! :P

Övrigt…
…att påpeka är att jag kom upp i 111 besökare på bloggen igår! :O Och utan att jag egentligen skrev om nått coolt.
Fan, vad jag är sliten, så det här får bli ett sånt där flumminlägg. Jag har läst om David Lynch hela dagen på Wikipedia och det börjar jag känna av nu. Jag käkade mej också proppmätt på spagetti och falukorv till middag.

Så det får bli allt för ikväll. Tack för mej, hej.

T ♥ V


P'z
2010-05-05 @ 23:17:05

Kommentarer
Postat av: Hm, ja kanske strömavbrott igen hemma! :P, kl. 00:08:21, 2010-05-06.

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P....:P:P:P:P.....:P:P:P:P.....:P:P:P:P....:P:P:P:P


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0