Spakenburg…

Holland är endå för mysigt.

Idag var vi i Spakenburg. Det är en liten kristen fiskeby vid havet som var lite cool.

Visualisering:

Så här ser kläderna ut som endel kvinnor fortfarande har på sej i byn… Usch!


Bängen…

Igår blev det inte nån bio. Det blev hemma kväll med Sheldon, Penny, Lenoard, Wolowitz och Raj istället! :)
Nu ska vi se nån film och sen krypa ihop. Ha det!

(Åh, btw så har jag beställt film till min Polaroid nu. Den kommer förhoppningsvis hit till Hof Der Kolommen på måndag. Dock, hade jag beställt den tidigare igår på fredagen eller på torsdagen så hade jag fått det idag. För dom har nämligen utdelning på lördagar här!)

Peace!

2010-11-06 @ 21:30:03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0