Den lilla staden fick knappt ett farväl…

Hej!

Wosh, vad tiden går fort när man väl är hemma. Vi hann med en hel del faktiskt. Dock inte så mkt foton som sagt, ingen kamera! Men…

På fredagsmorgonen kom jag till Bastuträsk vid halv tio tiden. Där pickade Bajjan, Hanna och Calle mej och vi drog hem till mej och softade ett tag.

Eftersom det var morgonstund så fick jag bjuda på frukost på Max! :D Sen hängde vi hos mej.

Middag hos mej med Malik, Sam, Måns och alla. På kvällen for vi till Calle och grabbarna grillade och vi spelade sällskapsspel. Sen tog jag och Charlotte en mysig roadtrip till Lövånger och käkade mackor! Tack, G.

På lördag softade vi hos Mo med hooden och spelade TV spel och grejer. På kvällen drog vi på Allstar. Mkt folk, mkt Red Bull, mkt plus på Black Jack. Var inte allt för ball, så jag kickade hem vid 02.00.

Söndag då?
Vi for hela gänget och såg Red Ridinghood på bio. Den var väl okey, den var inte allt för överdrivet bra. Man märkte att det var en lite lågbudgetfilm och att det var samma regissör som gjort Twilight men, men.

Efter det for vi till Charlotte och spelade "Med andra ord" tills det blev jättesent och vi skulle gitta hem. Kramades farväl och for hem och slaggade. Calle slaggade hos mej.

Måndagen bestog av fotboll på The Cage på SBH skolan. Lite lek med småkillarna efter middagen och sen hann vi faktiskt med att hänga ett tag på Shell! Fett!

Boom! Roadtrip tillbaka till Bastu och kliva på ett en timme försenat tåg och sen slagga. Lite jobb idag som vanligt och så där, sen hämtade jag min D7000! :D :D :D



Det blir knivskarp bild både när man fotar och filmar! Vi snackar ju såklart full 1080p HD! :D


Klicka på bilden…

Riktigt nöjd! :D

I övrigt så har jag tagit ledigt den 7e och 8e juni för att komma hem och fota lite bal och lite andra mysiga grejer. Kanske hinner med att filma en hel del också. Det kommer bli phet nice!

Nu ska jag se lite TV medan jag väntar på att Tina ska komma hem nångång! :D

Annars så är Lotte bäst.

PEACE
2011-04-26 @ 21:26:15

Kommentarer
Postat av: Lotte, kl. 22:08:13, 2011-04-26.

<3


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0