Nu packar jag lillväskan…

…för imorgon drar jag till Norge igen och konsultar på JKL. Det blir kul.

Jag drar på Excanto och jobbar som vanligt och efter jobbet så får jag eskort till Arlanda och flyger till Oslo och övernattar på hotell. Det blir en heldag på JKL på tisdagen och det betyder fett med deg i kassan för norskt traktamente är högst i världen! :D

Jaja, vidare.
I helgen har vi bara tagit det lugnt och softat. Vi köpte gofika och fikade efter lunch. Mmmm, morotskaka!

Sen har jag gjort en ny del på min sida Viklöf Designs; min Developersida. Kolla in den på http://developer.viklofdesigns.com. Men gå in på Viklöf Designs först och klicka på 'Developer' längst ner till höger så får ni se en fet övergång mellan sidorna som jag gjort! :)

Sen är det drygt en och en halv vecka tills jag åker hem över påsk. Det kommer bli phät! :D Då hoppas jag på lite action i form av häng med hooden och kanske nån inspelning med Kulturgaraget. Har lite programering att ta itu med också.

Så i brist på annat att skriva, här är a little something som jag jobbar på nu :P


Aja, nu ska jag slagga. Hörs i en snar framtid.

P'z motherfuckas!
2011-04-10 @ 21:43:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0