Detta har hänt.

MÅNDAG
Fick ett sms från en okänd:
"Hej :)"

Utan att veta vem som skickat det.
"Vem där?"

"Markus, vem är du?"

"Jag är Viktor, varför har du mitt nummer…?"

"För att det stog på en vägg på Orsa-skolan!"

"Orsa-skolan? Vad stog det mer då?"

"Att du var bög…"

"Haha jaha okej, då måste du ju vara det som smsar mig…?"

"…"


TISDAG
Bowling med Excanto. Mitt lag vann. Jag gjorde inte speciellt bra ifrån mig. Jag kastade iaf hårdast på företaget.


TORSDAG
Personalmöte på kvällen efter jobbet. Siffror och diagram.


FREDAG
Snökaos i hela världen. Liftade med en finsk snubbe och hans fru till jobbet imorse. Bussen hem från jobbet tog 1 timme och 20 minuter istf 25 minuter.


…nu ska jag käka middag. Ha det bra!


peace…
2011-02-11 @ 19:42:08

Kommentarer
Postat av: alx, kl. 19:50:23, 2011-02-11.

"Haha jaha okej, då måste du ju vara det som ringer mig…?"



Men Viktor.. Han smsa ju?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0