1a dagen @jobbet…

Tjo!

Första dagen är gjord på Excanto. Jag fick sitta och lyssna på lite konsultsamtal osv sen fick jag installera alla olika program som man ska använda. Och sen är det en massa konton som jag inväntar på att få osv.

Det vart lite dötid på slutet av dan så då kunde jag ta de lugnt och surfa lite.

Ikväll har vi käkat tacos och nu ska vi mysa ner i soffan med chips och saft och lira Donkey Kong! :)

Följande skedde på Willy:s:

Jag och en liten man från Iran stog vid mandarinerna i affären.
- Vilken som e godast, säger mannen.
- Nja, jag vet inte.
Mannen känner lite på några mandariner då jag fortsätter:
- Man måste som känna sej för…
SHA'SPLASH!!!

Mannen brutal-öppnar en mandarin och börjar käka! Han bjuder mej på en klyfta för att jag också ska smakprova och se om mandarinerna är goda nog!

Efter att vi (han) "kom fram till" att dom små mandarinerna är dom godaste så bjöd han mej på en till. Jag tackade nej och gick vidare till kryddhyllan.
True story…

Nu: DK!


peace…
2011-01-13 @ 20:33:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0