Kom hem… NICE!

Tjo! :P

Efter återigen många om och men så har vårat bredband och TV kommit. Jag var ju såklart tvungen att bli Comhem kund för det. Vilket fick mej att spy, men men…

Det har iaf gått bra att koppla in skiten och så klart funkade inte allt direkt (som det står i Comhems broschyrer…) utan jag fick ringa support (såklart) och dom trodde att det var nått fel i väggen så att han bokade en tekniker som skulle komma och kolla på det och sen började det funka(!).

Sen köpte jag en D-Link DIR-635 Wireless router också så nu har vi en stabil brandvägg och ett fett WPA2 pa55w0rd!

Jag har kopplat in TV boxen också och vi väntar fortfarande på dekoderkortet så vi för nöja oss med grundutbudet.

Nu slipper man hålla på och koppla iPhonen som 3G modem och shiet.

Nu ska jag stöka undan lite här sen dra på nån film med smulan.


Tackar ComHem… :O

PEACE!
2011-01-17 @ 21:34:45

Kommentarer
Postat av: saander, kl. 21:54:42, 2011-01-17.

11.22 i upload... dregla*... vi har typ 0.8


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0