Sommarlistan och andra grejer.

JO HEJ!

Nu är jag hemma och det känns riktigt nice. Jag landade igår morse vid 09.30 och tog det lugnt hemma ett tag. Sen kickade jag till Gille där det var några pojkar som inte riktigt hade nyktrat till än! :O :P




Vi drog och käkade på stan och till middag var Malik, Sam och Måns hos oss.



Vi åt grillat kött med pommes! :)

Sen mot kvällen började det vara dags att påbörja våran sommarlista.

Det är inte många utomstående som känner till den här mytomspunna listan men det är en lista på typ 125 saker som vi har tänkt försöka genomföra i sommar vi grabbar.

Här är dett litet utdrag:
  1. [ ] Vitbergsbadet (nattbad)
  2. [ ] Ligga med en känd person
  3. [ ] Hamna i tidningen (minst i Norran)
  4. [ ] Köpa en öltunna
  5. [ ] Gå en kurs
  6. [ ] Vinna på triss
  7. [ ] Spela bingo
  8. [ ] Köpa ett djur
  9. [ ] Tatuering
  10. [ ] Sälja sex

Igår kunde vi bocka av "spela basket", "ner i sandhålet" och "spela golf"! :)
Här är ett litet utdrag. "Basket":





"Ner i sandhålet":




"Spela Golf":




That's that! :D

Stay tuned för mej bilder och filmer as we progress våran feta sommarlista! :D

PEACE!
2011-06-03 @ 15:46:23

Kommentarer
Postat av: I, kl. 01:07:05, 2011-06-22.

Ta bort bilden plz, det ser inte bra ut!! du vet vilken jag menar, jaaahej


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0