Helgen i Skell!

Tjo motherfuckas!

Kanske lite sen ute men det här är blogginlägget om den fetaste helgen i år! :)

I torsdags kom vi till She Left You Airport vid 23.00 tiden. Vi blev pickade av Tinas päron men som en del av flygplatstraditionen som börjar ta form var också dom tyngaste dudesen där; Big C och Prupp.

Vi lämnade av Tina hemma och sen gittade vi på en fet Shell-session. Det blev en sen natt och jag fick må eken hela dagen efter då jag skjutsade Tina till tandläkaren tidigare än fa'an!

Vi drog på Edda med Malik och Sam och badade på fredagen på eftermiddagen. Middag hos mej senare på kvällen och sen blev det hänget med Calle och hooden.
Vi åkte runt och träffade lite folk, softade, hängde, chillade och så spelade vi in den här:


Stjärnan…

På lördagen var det dags för Tinas mormor att fylla år. Så det blev kalas på kvällen hon Tina med paket och presenter, käk och efterrätt. Och efter en helkväll där så drog jag till Mo vid 22.30-tiden där sbhooden hängde.

Dom skulle dra ut på Calles så då tänkte jag att jag hakar på. Det blev ett tag vid Blackjack-bordet, sen blev det ett tag vid baren och sen blev vi less. Några kickade hem och några av oss kickade på Shell. Jag och Lotte drog till Bröderna för att hänga med Kludd, Bajjan och The Bear Boy. Sen ville Calle ha hämtning så jag och Lotte hämtade han i stan.

Efter ett tag var det dags för Lottan att vika in årorna och jag och Calle drog på en klassisk cruise i stan tills jag droppade av Calle och kastade själv in handuken.

Up in the morning and out to Sibylla. Jag fick äntligen trycka en fet parisare till lunch! Nice som fan.
Flygen tillbaka till Sthlm gick vid 18.00-tiden och vi var tillbaka i Sickla åtta, halv nio.

ROLIGASTE HELGEN PÅ LÄNGE! :D

Vi får snart boka en till hemresa om nån månad eller så, så får vi ha den fetaste helgen i år!

-

Till helgen får vi besök av Tinas kompisar Rosanna och Kajza. Det blir roligt. Och i slutet av mars kommer min morsa hit. Det blir också roligt.

Nu: slagg.
Imorgo: kneg.
Hörs: peace.
2011-03-02 @ 21:57:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0