Softhelg…

Jo tjenare…

I helgen är min morsa här.

Igår (fredag) så tog vi det bara lugnt. Jag var hemma från jobbet för att jag mådde röv och började bli förkyld (det har inte direkt bättras…) så Tina for och mötte upp morsan på centan sen kom dom hem.

Vi skulle gå och handla lite till middag och då passade jag på att gå ner till MacSupport och ställa mej i den ganska långa iPad 2-kön. De släppte iPaden kl. 17.00 och jag kom dit vid 16.30. Det var 30 pers som stog i kö när jag ställde mej sist.

Sen sa dom att dom hade 100 stycken på lager och med min 31a plats så var jag spikad en vit 16Gb 3G iPad 2 med ett blått smart cover! :D

BILD:

Yes…

Vi käkade fläskfilé sen softade vi på kvällen.

Idag på lördagen så drog vi till stan och till Östermalm för att morsan skulle köpa nått unikt tyg som bara kan köpas på en speciellt butik på Östermalm!

Sen gittade vi på Auqarium på Gröna Lund:


Det var inte så imponerande som vi hade trott. Eller det var ju coolt osv men det tog som slut snabbt, det var som inte så mkt. :P

Det blåser iaf kallt som fan ute now a days, det suger!

Vi tog tåget hem och gick och handlade. Det blev kött och potatis till middag och sen Earth hour. Efter EH fick vi rusha till Imperial Lanes som ligger här i Sickla för att bowla. Och som vanligt gick det väl sådär. Och som vanligt kommer det vara ont i alla vänstra fingrar och hela underarmen.

Imorgon tar vi det lugnt, handlar lite mer och sen åker morsan hem på kvällen igen.


PeACE :)
2011-03-27 @ 00:05:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0