Svulst!!

Aatjenahej…

I helgen var Tinas päron här. Nedan kan ni som är intresserade läsa om min kost i helgen.

Torsdag:
Lunch (12.34): Hamburgare på Elenas Grill 
Middag (20.48): Skrovmål på Max

Fredag:

Lunch (12.21): Subway
Middag (19.32): Pizza hos Fredde

Lördag:
Lunch (16.15): Skrovmål på Max
Middag: (20.30): Grillad entrecôte m. friterade potatisklyftor

Söndag:
Lunch (12.43): Subway
Fika: (15.57): Cheesecake på Wayne's
Middag: n/a

Fyfan. Så nu blir det typ att käka sallad i en månad… NAAT!

Nae men seriöst. I veckan ska jag flyga hem och vara hemma i en vecka, det kommer att bli coolt! :) Då blir det att softa och jag hoppas jag har en ven lr två som vil henga lite! ;PpPPpp

Tina ska fara till H-sand för att hänga med Linn. Jag ska ringa SAS imorgon och kolla om jag kan boka om så jag får flyga på onsdag istället. Det skulle vara nice för vi har halvdag på onsdag och att fara efter jobbet vid middagstid skulle vara perrfa! :)

Annars kan ni surfa in på http://developer.viklofdesigns.com bara för att… :)



Annars då?
Hyran betald, telefonräkningen betald, kiropraktorn betald, bredbandet betalt, och två Adidas Original tröjor inhandlade och ändå femsiffrigt kvar på kontot! :D Det går bra nu :)

Nu ska jag gitta. Harne!


PEACE!
2011-05-29 @ 20:06:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0