Söndag & måndag…

Tjo bitchasses, Lil' G in the h-awaawa-house…

Igår…
…fyllde Malik sex år. Ännu ett år närmare åldern sju då livet tar en helt ny vändning och han kommer att börja skolan. Tolv år försäkrad sysselsättning Malle, stay in school, don't do drugs and drink milk! Vi drog dit igår och fikade lite och firade. Vi firade också att han äntligen har fått sej ett eget rum.

Dom första bilderna är tagna av Petra tidigare denna ärofyllda dag:

Tidigare kalas…


Senare kalas…

Plåtade lite i Maliks nya rum. Provade lite olika fotoinställningar i det mysiga ljuset…

Imorse…
…blev det revelj klockan 05:30 ungefär. Har inte stigit upp så tidigt sen back in the army. Fick skjuts hem från Tina och hann inte mer än ta av mej skorna så somnade jag igen. Väckaren ringde 10.00 och jag påbörjade förflyttningen av min kropp till E4an. Dom ringde där ifrån i förra veckan och ville att jag skulle kommmmmma på en jobbintervju. Sagt och gjort. Jag blev bemött en yngre och en äldre kvinna vid min ankomst. Båda svarade på min utsträckta hand med en handskakning och intervjun började. Den fortgick i kanske 15 minuter och det verkade kännas gå bra. Ansvarsområdet om jag skulle få jobbet skulle till största del innebära att jag ska marknadsföra E4an med foto och ev. nån informationsfilm. Typ den verksamhet jag har bedrivit på Fritidsgården Söder. Och eftersom jag har tidigare erfarenheter inom detta ämne så hoppas jag på att jag sticker ut som en av dom tio som E4an har intervjuat.

Övrigt idag:
Det regnar, jag är mätt (och lite less) på Sibyllas parisare, det är fyra plus och slask, ingen som jag känner har vaknat(källa behövs?).
Jag ser också att det är nån som har googlat på termen "aids och viktor gidlöf" och kommit in på min blogg den vägen? Haha lite lustigt. Det är en Skellefteå IP-adress också, så nog finns det allt lustikurrar där ute! Och som svar på endel kommentarer som jag har fått:

Fallos  ([email protected]) om Rubrikerna…:
"Får jag bara fråga, kom du på en lista själv - och skrev världens drygaste svar på dina egna frågor? :O haha"


Svar: Nej, jag kom inte på listan själv. Det är en såndär "hej-jag-är-en-liten-fjortisbloggare-som-svarar-på-pisamma-listor-så-att-folk-kan-läsa-om-mej-lista" som cirkulerar på internet. Och ja, världens drygaste svar! :D

världens bästa lotte om Rubrikerna…:
"Hahahaha alltså "skrattar du åt allt"
vem fan gör det, våldtäckter och mord
DU ÄR SÄR"
Svar: Det är ju sant! (att jag är sär, och att man inte skrattar åt mord och sånt)…

Fredde om Rubrikerna…:
"Jag vet inte vem du är längre, vet inte om jag vågar komma hem nu :("

Svar: Fredde, ingen fara. Du kan lära känna mej igen genom att läsa mina listor jag gör på min blogg nu! :)


Jag måste komma på en idé till en ny film eller sketch också. Så att jag kan uppdatera min YouTube-kanal igen. Kanske en pinsam videologg eller bara en film när jag svarar på alla era hundratals frågor som kommer in på min mail om mej och mitt privatliv? :) Vi får se.

ToDo:
1.Intervju.
2.Blogga.
3.Se lite Family Guy.
4.Tvätta.
5.Stöka undan lite.

Hm, var det ngt mer jag ville ta upp? Nae. Typ inte. Fan vad lång tid det alltid tar att skriva en inlägg? Så nu måste jag slu…
2009-11-16 @ 13:56:44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0